جابجاست
 
 

دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


 

 

 

در teobux  شما می توانید با دیدن تبلیغات به صورت روزانه به درآمد ماهیانه خود درآمدی دیگراضافه کنید.ما در اینجا تبلیغات کنندگانی داریم که مایل به پرداخت پول واقعی به شما هستند ،اگر شما مایل به دیدن وب سایت/محصولات آنان باشید


شما میتوانید بابت هر تبلیغی که مشاهده می کنید تا 15 تومان درآمد داشته باشید، حتی می توانید با معرفی نفراتی که مایل به دیدن این تبلیغات هستند نیز تا 15 تومان دیگر بابت هر تبلیغی که آنان مشاهده می کنند نیز درآمد داشته باشید.عضویت در توباکس رایگان است و...

 

 

ادامه متن در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, :: 1:38 ::  نويسنده : erfan zakaria

 

 

Garena بدون شک مشهورترین و بی نظیر ترین ابزار موجود برای بازی های مولتی و آنلاین است که از معروف ترین آنها میتوان کانتر و وارکرافت را نام برد.Garena یکی از بزرگترین مکان های اجتماع بازیکنان است. شما پس از نصب این برنامه میبایست یم حساب کاربری گارنا ایجاد کرده و پس از انتخاب گیم به یکی از روم های موجود وارد شوید و از آنجا بازی را انتخاب کرده و سپس در یکی از یرورهای موجود بازی کنید. وجود روم های مختلف برای هر کشور و منطقه یکی از نکات قابل توجه بازی است که در پینگ شما تاثیر بسزایی دارد. پیشنهاد میکنیم این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید.

نرم افزار گارنا ، برنامه ای است در راستای بازی های اینترنتی . شکل ظاهری این نرم افزار هم چون یک برنامه مسنجر می باشد و به وسیله این برنامه شما می توانید به بازی های آنلاین دست پیدا کنید . شرکت سازنده این نرم افزار به تازگی ورژن جدید و نهایی این نرم افزار را ارائه کرده است که هم اکنون در سایت دانلود فارسی در دسترس می باشد بازی های آنلاین امروزه طرفداران بسیار زادی را بین کاربران اینترنتی به دست آورده است . گارنا یک کمپانی بزرگ برای بازی های آنلاین می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند به صورت آنلاین از بسیاری از بازی های آنلاین بهره مند شوند .این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا راحت تر بازی های مورد علاقه خود را یافته و به سهولت به بازی کردن بپردازید . همچنین از این نرم افزار به مثابه یک مسنجر هم چون یاهو مسنجر نیز استفاده کنید .
ویژگی ها نرم افزار :
- قابلیت اضافه کردن افراد به لیست دوستان و ارسال پیام و عکس خصوصی
- قابلیت صحبت کردن داخل بازی و…

- مسنجر با قابلیت امتیاز دهی
- دارای روم های مختلف از کشور های مختلف و حتی ایران

- کیفیت بالا در چت های صوتی و تصویری
- ساخت گروه های رایگان
- انتقال فایل بین کاربران

- پشتیبانی از بازی هایی از جمله Call Of Duty ، Warcraft و حدود 30 بازی دیگر

و …

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جابجاست و آدرس jabeja.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1